ג׳ודי טקסטיל היא מובילה בתעשיית ההלבשה ומוצרי טקסטיל לחברות כבר למעלה מ-20 שנה. בעיקר בייצור חולצות ממותגות לעסק, עם מיתוג בהדפסה או ברקמה איכותית.

 המותג ידוע באיכות גבוהה ונוחה לגברים נשים וילדים במגוון בדים ואפשרויות עיצוב ל 2 המינים, חולצות המותג המיוצרות על ידינו למעצבי חולצות ובעיקר חולצות ממותגות לבתי עסק הן באיכות גבוהה ללא פשרות וחדשנות בענף הטקסטיל וההלבשה.

חולצות ממותגות לעסק

ג׳ודי טקסטיל נחשבת וגאה במחקר מקיף על אילו צבעים להציע את הלבוש שלהם, וכתוצאה מכך, יש לנו את אחת מפלטות הצבעים הגדולות בתעשייה.

החל מפסטלים רכים כמו לבנדר וירוק מרווה, ועד לצבעים טבעיים כמו מוקה, צבע אבן, חול ים ועוד –
ללקוחות ג׳ודי טקסטיל יש הרבה צבעים אופנתיים לבחירה, אלו הם רק קומץ גוונים שאנו מציעים, צבעי חולצת טריקו אלה הם הבחירה המושלמת ללבוש כפי שהם או לקשט עם גרפיקה מושכת את העין.

לא תוכלו ללבוש אף חולצה מלבד החולצות הממותגות לעסק של ג׳ודי טקסטיל.החולצות הממותגות שלנו לעסק הן יותר מ"סתם עוד חולצה".

לעתים קרובות אנו מוסיפים גוונים חדשים ומעודכנים לקו החולצות שלנו ומוציאים את החולצות הנמכרות ביותר בצבעים חדשים ומשופרים.

ג׳ודי טקסטיל חוגגת יצירתיות, תוך הקשבה ללקוחותיה ולא מפסיקה לחפש דרכים להדהים.

מגוון רחב של טקסטורות ומידות

החולצות הממותגות לעסק שלנו זמינות ב 12 סוגים שונים, כגון:
כותנה סרוקה רכה, טריקו כותנה פוליאסטר, ג׳רסי,ויסקוזה לייקרה ,פרנץ׳ טרי, דריי פיט
פוליאסטר, כותנה 250 גרם, כותנה 240 גרם, כותנה 150 גרם ריב, וופל, ורדה, אם אתה צריך עוד סיבות לאהוב את המותג מלבד הלבוש האיכותי המדהים של ג׳ודי טקסטיל אזי הוא מותג ישראלי גאה שנמצא בלב תעשיית הטקסטיל בתל אביב.


אנו מודעים לכך שנשים וגברים מגיעים בצורות שונות, וזו הסיבה שביגוד של ג׳ודי טקסטיל מגיע במגוון גזרות וסגנונות בגדלים הנעים בין XS ל-3 XL גם אפשרויות הסווטשירט של ג׳ודי טקסטיל הן מגוונות , עם סגנונות גברים, נשים ויוניסקס זמינים. בין אם אתם אוהבים סווטשירטים במידות גדולות, מראה Slim, או מחפשים את ז׳קט הבייסבול האופנתי , לגודי טקסטיל יש את סגנונות הקפוצ'ון הרכים ביותר.