כאשר אתם מחפש מתנות לחגים ללקוחות ישנם מספר אפשרויות שבהן אנו בג'ודי טקסטיל נוכל לתת מענהו ובנוסף נשמח לחשוב אתכם יחד ולהגיע למתנות מושלמות לחגים ללקוחות החברה והעסק שלכם.

מתנות נהדרות לחגים ללקוחות הארגון / העסק

  1. חולצות ממותגות – חולצות המכילות את לוגו החברה שלכם יכולות להיות מתנה מעולה ללקוחות. בהתאם לתקציב שלכם תוכל לבחור בחולצות איכותיות או בחולצות עם שרוול ארוך לעונת החורף.
    עם מיתוג קטן או הדפסת אול אובר איכותית ומיוחדת.
  2. מעילים נגד רוח ומים – כיסויים עמידים במיוחד למזג אקלים קשה יכולים להיות מתנה מעולה ללקוחות שלך. מעילים אלו יכולים לכלול כובע להתאמה נוחה ומניעת חשיפה לרוח ולמים.
  3. פיג׳מות ממותגות – פיג׳מות עם לוגו החברה שלכם בהדפסת אול אובר יכולות להיות מתנה מעולה ושימושית ללקוחותיכם. תוכלו לבחור בבדים איכותיים לקיץ או לחורף.
  4. תיקי צד עם מפת פיקניק– תיקי צד המכילים את לוגו החברה שלכם יחד עם מפת פיקניק יכולים להיות מתנה מעולה ללקוחות שלך. תוכל לבחור בתיקים איכותיים המיוצרים מבדים עמידים ובעלי כיס פנימי לנשיאת טלפון נייד מתנה מצוינת ללקוחות בחגים. ניתן לבחור דוגמאות רלוונטיות לחג ולהדפיס עליהם את הלוגו של החברה.
  5. מגבות מעוצבות – מגבות מעוצבות בצבעים חגיגיים ובדוגמאות מתאימות לחג יכולות להיות מתנה מפנקת ללקוחות. ניתן להדפיס עליהם את הלוגו של החברה ולהוסיף מילים חג שמח או שאר ברכות.
  6. מפת חג לשולחן סדר -מפת שולחן בצבעים חגיגיים יכולים להיות מתנה מתאימה ללקוחות שמחגים בביתם. ניתן להדפיס עליהם את הלוגו של החברה ולהוסיף מילים חג שמח או שאר ברכות.


אנו בג'ודי טקסטיל נשמח לייצר עבורכם מתנות לחגים ללקוחות